pufferfish.blogg.se

Bluuuuuuubb!!!

Cosplay, hår och mat!!!

Kategori: Allmänt

Nu bleks de fanemej en slinga! ska senare färgas lila, men just nu är det blekningen som gäller! för att fördriva tiden sitter jag och smsar med J och lagar även lite pasta, som skall serveras med parmesan!!
Sen skall jag fara hem till min mor för att baka och så blir de kalas!

I helgen var jag med M hela tiden typ, vi var iväg på cosplay meet up på lördagen dock, arrangerat av J. Vi var ute i parken någon timme och sedan käkade vi på mc, iaf de som ville, efter det drog alla som ville hem till L.R och hängde. Jag snokade igenom J's nya mobil som han redan hade hunnit få in en hel del "trevliga" bilder på, om ni förstår vad jag menar. xD
Alla utom M och Val testade även L.R's korsetter, skitvackert!
De va en allmänt kul kväll tills M tvingade mig att åka hem för att han var trött.. Sen satt han ändå uppe 2 timmar till när vi kom hem.

Jag måste i alla fall komma igång med mina cosplay's snart! Skall vara Link från windwaker, planerar även en modern Alice i underlandet och Mavis från hotel transylvanien!
Nu skall jag äta skölja ur håret och sedan åka iväg! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: