pufferfish.blogg.se

Bluuuuuuubb!!!

Praktik!

Kategori: Allmänt

Sitter hemma hos min lilla mamma och väntar på att de ska bli läggdags, kollar på svenska hollywoodfruar, så kul alltså. xD
Taggar för att gå upp klockan 20 i 6 imorgon för att dra till bageriet! Guuud va trevligt va? ;D
Idag har de varit en skit go dag, slutade kvart i 12, fick tag i J och drog runt med honom och L fram till halv 5, underbart, roligast var dock sammtalsämnena innan min lilla gulle L slutade. ;)
Vi snackar verkligen om allt jag och J vi har så mycket gemensamt, L är dock inte så förtjust i honom, men de kom överens bra idag.
Sen var det hem och laga mat (lax med citronsås och ris) var bara att starta upp ungnen nästan. xD Mina awesome cooking skilz!
Nu jävlar ska jag göra mig beredd att lägga miig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: