pufferfish.blogg.se

Bluuuuuuubb!!!

Hemma mys?

Kategori: Allmänt

Sitter på mitt rum nedkrupen under täcket, mumsar på chokladboll, lyssnar på Panic! At The Disco, allt detta i skenet av två ljus. 
Det är fan extrem mysfaktor för mig de!
Man skulle bara haft nån mysig kille brevid sig så hade det ju varit på topp.;)
Ska man skriva ner något om dagen kan man ju dra de över en kam och skriva TRÅKIG! Men de har väll hänt bra saker också. Det började rätt okej med lång rast i skolan, snack i cafeterian med kompisar. 
Men sen va de religion, tråkigt som fan. >.< Sen var de snack med Pajo... Ja vad mer behöver man nämna om det, han är som han är. Sedan har vi höjdpunkten! Det var idrott! Vad hade vi vollyboll, jag har aldrig spelat vollyboll och lyckats undvika att skada mig på den förbannade bollen. Denna tradition höll såklart i sig och jag får bollen kastad i ansiktet.. Sitter nu med ett ömt ögonbryn och förbannat öm näsa. Jävla skit sporter.
Foto var inget kul idag heller, jag var tvungen att göra en blogg som min lärare skall kunna kolla uppgifterna på. Skriva om kort och långt skärpedjup... Yippie!!
Efteråt var de bara rakt upp till bilen för att vänta på pappa som skrev att han skulle sluta snart, snart tog en halvtimme... Ännu mera yippie. 
Det mest posetiva med detta var att jag blev underhållen av J via sms. Han är tydligen lika duktig på att skada sig på idrotten som jag, så jag behöver ju i alla fall inte känna mig totallt utanför. 
Resten av kvällen skall nu ägnas till att slappaa!! Precis som vanligt i stort sett. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: