pufferfish.blogg.se

Bluuuuuuubb!!!

Sup ;)

Kategori: Allmänt

Jag har extremt tråkigt, det är sånt som tråktroll har visserligen, men gah. Har idag haft praktik! Super kul..
Ne, men det är helt okej, gör makor och kakor och bröd och bullar!! Det har sina bra stunder. ^_^
Slutade vid halv 3 och då drog jag till CK, en liten affär som för tillfället har 40 procent rabatt på typ allt, och hittade ett nice blockljus för 29 spänn (innan rabatten) och så hittade jag en brun läpp penna! Anledningen till att läpp pennan är posetiv för mig är för att jag skall vara varulv på halloween och jag måste ha päls!! Funkar inte så bra med svart päls som man har ljusbrunt hår. xD
Blir bara mer och mer taggad för festen!
Något annat man taggar för är cosplay meet up i helgen! J har ordnat de och de är klart man ska dit, M ville också med, så de kan antingen bli skitkul eller dö trist..
Nu kommer kvällen fortsätta med mys i soffan framför tv:n och lite virkning på min poncho!
Ha en trevlig kväll!! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: